17 Aralık 2014 Çarşamba

Son Gûlyabânî'nin Yeri-Yayın İçeriği ve Radyoyu Nasıl Dinleyebilirsiniz


Kayıp Rıhtım Tanıtım Logosu
 -"Son Gûlyabânî'nin Yeri", bir blog olmanın yanı sıra internet üzerinden yayın yapan "Rıhtım Radyo"nun (Kayıp Rıhtım sitesinin radyosudur) programlarından biridir.

-Haftanın belli günlerinde, genelde cuma günü saat 21.15 itibariyle yayın gerçekleşmekte ve konu akışına göre sürmektedir. (Ortalama bir saat kadar sürmektedir)

-Programın konuları tarih, mitoloji, halk inançları, korku edebiyatı ile ilgili başlıkları kapsamakta olup, konu anlatımının yanı sıra öykü okumaları ve memorat (doğaüstü anlatı) aktarımları da yapılabilmektedir.

Radyo Rıhtım'ın Logosu
-Yayınlar düzenli olmasa da en fazla iki-üç haftalık aralarla gerçekleştirilecektir.

-Program bir hafta rutin tarih yayınını gerçekleştirmekte olup, sonraki programda ise halk inançları ve metafizik mevzuların anlatıldığı "Korku Gecesi" yapılacaktır. Bu akışın haricinde gündemde olan tarihi, metafizik konularla alakalı bir tartışma, popüler bir konu söz konusu olmuşsa seyirci isteği doğrultusunda "seyirci özel" yayını da gerçekleştirilecektir.

-Rıhtım Radyo'nun diğer programlarını takip etmek için: http://www.kayiprihtim.org/forum/radyo-kulesi-b91.0/

-Rıhtım Radyo'yu dinleyebilmek için: http://radyo.kayiprihtim.org/

-Yayınların (4.1.2015'ten itibaren) ses kayıtları (podcast) için. Hem dinleyebilir hem de indirebilirsiniz: mixlr.com/kayiprihtim/showreel/

-Radyo arızalandığı vakit acilden yaptığım hangouts yayınlarının kayıtları: https://www.youtube.com/watch?v=C25-xKhx-ko&feature=youtu.be

-Radyoyu video ekranına tıklayarak açtıktan sonra, chat kısmına gelip yazmak istediklerinizi yazabilirsiniz. Konuşma yerine tıkladıktan sonra kendinize bir nick seçip yazılarınızı bu şekilde gönderebilirsiniz.

-Yayınlar ve o haftaki konular, blogun facebook sayfası üzerinden duyurulmaktadır: https://www.facebook.com/SonGulyabanininYeri

Yayın Tanıtım Yazıları ve Afişleri

Radyo yayını olduğu zaman duyuru resimlerinin üzerinde yer almaktadır
                               
Radyo yayınının genel tanıtım afişi

Aylık radyo yayın afişi örneği
                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder